2013. március 10., vasárnap

10. chapter


Üdvözletem! 

Először is elmondanám, hogy mennyire örültem a "Secret chapter"-hez kapott visszajelzéseket, s tudatni Veletek, hogy bár mindig szoktam válaszolni a megjegyzéseitekre, most az egyszer nem szeretnék ott, ha nem baj. Nem akarok még véletlenül se elárulni semmit, ám annyit azért mondok, hogy voltak jó gondolatok... ;] 
Másodszor is, a kilencedik fejezetnél 7 kommentárral és 57(!!) pipával jutalmaztatok, amit nagyon, nagyon szépen köszönök! <3
Ehhez a részhez viszont nem fűzök semmit... Viszont - mint ahogy mondtam is -, nem éppen vagyok most a toppon, a kelleténél több dologra kell most koncentrálnom és eléggé össze vagyok zavarodva - amit bizonyít is a Bonus fejezetnél lévő bejegyzésemnél található elírásom, miszerint nem "Szeptember 24-én jöttök rá az egyik párbeszédben lévő kilétére" hanem "Szeptember 22-én"! Elnézést, de nem igen tudom, hogy hol áll a fejem és éppen ezért nem szeretném a történet kárára a pillanatnyi szétszórtságomat - még a szokásosnál is rosszabb szétszórtságomat. 
Szóval szeretnék kérni Tőletek egy hétnyi szünetet, tudom, hogy ez nem valami szép tőlem, de nem tudok mi mást tenni. Így hát valamelyest remélem, hogy kárpótolni tud az ezen a héten lévői két hozott rész, mert jövőhéten nem fog jönni. Majd csak azutáni héten, vasárnap. 
Azt hiszem ez így duplán lesz gonoszság a mostani fejezet végét illetően... 

Köszönöm a megértéseteket, és még egyszer bocsánat!
Jó olvasást! 

Puszi, Tyra W.

Ui.: Tizedik fejezet, és mint azt az ebben lévő történések is jelzik, nagyjából elértünk a történet feléhez...  


Szeptember 18.

Fatima Fantom

Üveges tekintettel ülni és nézni a fekete-fehér billentyűket. Hallgatni a hangos beszédfoszlányokat, fel-felkiáltásokat, a röhögéseket. S monoton, ütemet kereső lábdobogással kísérni az egyujjas, egy hangot lenyomó játékomat.
Ez megy már két napja, majdnem hogy egyfolytában. Bezárva egy hangszerszobába, hatunkra ráerőltetve a másikat, a munkát, a határidő súlyát. Egyre szorosabb a húr a nyakunk körül, mit a menedzsmentjeink kétségbeesett lépése bizonyít: jóformán összezártak minket négy fal közé, hogy végre alkossunk. Azt akarják, hogy úgy jöjjön az ihlet, hogy minden dolog változatlan legyen körülöttünk? Hogy se nem látjuk a világot, se nem azokat az embereket, arcokat, akikből erőt gyűjtünk?
Vannak kötelezettségeink. Ennek a világnak, ennek a munkának az egyik árnyoldala az, hogy mások akarata a mi akaratunk ellenére is ránk zúdul. Hogy az elvárásoknak eleget tegyünk, mert mások számára mi nyújtjuk - jobbik esetben - a biztos pontot az életében. S ezt végre el tudtam fogadni, Andy-nek hála. Akkor, amikor megosztotta velem a valódi érzéseit, mikor szembesített a saját nézeteivel, érzéseivel: egész életében én voltam neki az én tudtom nélkül a támasza. Ahogy a Fatimát szerető embereknek is most én az vagyok. Egyszerre fog el ettől a tudattól valami megmagyarázhatatlan, bizsergő érzés, s félelem is: nem csalódhatnak bennem!
- Kéne egy ötlet... egy szál, amin elindulhatnánk. - Niall elkínzott hangon dől hátra a kanapén, arcát fáradtan megdörzsöli a kezével, s még mindig azt az egy billentyűt le-lenyomva pillantok fel a zongora mögül rá. Majd a többiekre is. Nem kell ahhoz profi pszichológusnak lennem, hogy lássam, hogy leolvashassam képükről az elnyúzottságot, ami engem is szívélyesen hatalma alá kerített. A fáradságot, mit a friss levegő hiánya okozott. Ám valamit valamiért: meg kell születnie ennek a dalnak!
- Énekeljünk arról amit látunk! - dobja fel az ötletét Louis, pulóvere alját lehúzza, ahogy felpattan a fotelből. Tenyereit egy adott ütemre össze-összecsapja, mialatt feje ide-odaforog, a szobában található egyik tárgyról a másikra, sőt még a csípőjét is mozgásra bírja, hogy jobban átjárja őt a zene. A többi négy fiú vigyorogva élénkülnek fel végre valamiféle történés következtében, mialatt én visszahúzom az eddig zongorán tartó kezemet az ölembe, s kíváncsian várom mit hoz ki az improvizáció a srácból.
- Ooo! - trillázza. - Orromat csiki-zi a páfrány leve-le, a fal színe már bántja a szeme-met - énekli elnyújtva a végeket, szólóját és bugyuta szövegét a fiúk bele-beleröhögése kíséri, bár Louis-nak se kell sok, hogy ne nevessen fel. - Valaki mentsen ki innen, mert... mert...
- Mert agybajt kapok Louis-tól! - sipítja fel segítőkészen a lezárást Harry, Louis pedig örömittasan felkiált, hogy aztán lepacsizzon a két srác. Elkomolyodva meghajolnak előttünk, s míg Liam, Zayn és Niall kajabálásával és kurjantásával díjazzák a rögtönzött minikoncertet, addig én csak szolidan mosolyogva és tapsolva reagálok rá.
- Igazán remek volt, köszönjük a Larry párosnak, de azt hiszem, valami mást kéne kitalálnunk - mondja Liam elnézést kérő pillantást küldve a két álló fiúnak, kik csak vállaikat vonogatva foglalnak újra helyet, hogy újra az unalom letargiájába essenek.
Liam óvatosan leül mellém a zongora előtti padra, kissé áhítattal nézem mozgását: ujjait finoman ráemeli a fehér billentyűkre, hogy aztán lassú táncot járjon azon, mialatt összefüggő dallamot szólaltat meg a hangszerből. Látszólag csak úgy spontán jutott eszébe ez a kompozíció, s mintha Ed Sheeran egyik számát vélném felfedezni a hangok leütésének egymásutánjában. Pár másodperc az egész, mégis magamban epekedek azért, hogy valaha én is ilyen könnyedén használhassam a zongorát.
- Tudsz zongorázni? - nézek fel rá oldalról, szemöldökeimet összeráncolom meglepettségem kimutatásának jeleként. Halványan elmosolyodik, vállait alig észrevehetően megrántja.
- Egy kicsit... - szerénykedik, majd mosolya tovább szélesedik, ahogy még hozzá fűzi: - Azért nem annyira, mint Te.
Lesütöm a szemeimet. Zavartan felnevetek, s most megjátszanom sem kell a visszahúzódó lány szerepét, magától kerít hatalmába a menekülés, a bujkálás érzete.
Ha tudná, hogy mennyi ideig tart, míg végre megtanulok egy számot elzongorázni, sóhajtok fel magamban.
- Ki tud még valamilyen hangszeren játszani? - emelem fel tekintetemet az ölembe ejtett kezeimről, hogy végignézhessek az immár zongora köré csődült kis társaságon.
- Én is egy kicsit tudok zongorán játszani - feleli Louis, lazán alkarjára támaszkodik a fekete pianínó szabad felületén. Pulóverének ujjai felgyűrődnek a könyöke hajlatánál, szórakozottan figyelem a belső karján található, gördeszkázó pálcika figurát ábrázoló tetoválást.
- Én 10 éves korom óta gitározom - tudatja velem Niall, mire automatikusan rásandítok, s ezzel együtt a mosolygós arcára. Szőke hajába beletúr, látva, hogy őt nézem, zilált tincsei még inkább összeborzolódnak, muszáj elvigyorognom.
- Ó, ezt tök jó! - ámuldozok. A dob mellett a gitáron tudok játszani - bár én még ezt csak két éve tanulom -, ám valahogy mindig is közelebbiként éreztem magamhoz mind ezt a hangszert, mind azokat az embereket, akik szintén tudnak ezen a pengetős hangszeren játszani. S nagy szívfájdalmam, hogy a világgal nem oszthatom meg ezt a tudományomat. Mert hát a Fantomhoz inkább illik egy hűvös, büszke kiállású zongora, mintsem egy egyszerű gitár... vagy egy hatalmas dobfelszerelés. 
- Javíts ki ha tévedek, de az egyik interjúdba azt nyilatkoztad, hogy nem tudsz gitározni. - Nyakába akasztja a falnak döntött akusztikus gitárt Niall, majd kérdőn visszapillant rám, választ, avagy megerősítést várva és keresve a vonásaimból.
- Igen... izé sajnos - hazudom kissé hezitálva, ám torkomat gyorsan megköszörülöm, és már sokkal határozottabban folytatom jól kialakított  hamis világomat: - Mindig is szerettem volna megtanulni, de sose jutott rá idő.
- Niall jó tanító, akár meg is taníthatna ha szeretnéd - dobja fel az ötletet Harry, biztatóul átdobja karját a mellette álló srác vállain. Összenéznek, a göndörke pedig egy kacsintással jutalmazza értetlen arckifejezését.
- Ó, nem - intem le gyorsan -, nem akarom ezzel terhelni, de azért köszönöm - biccentek hálásan, esetlenül összébb görnyed a testtartásom, tettetett zavarral igazítom meg a fekete álarcomat. Minden kis apró mozzanat eltér tőlem, minden kis apró mozzanat építi fel Fatima Fantomot.
- Mi lenne ha megmutatnék pár fogást? - kérdezi a jelenlévők közül az egyetlen szőke - legalább is látszólag az egyetlen -, fejét kissé oldalra biccenti, Harry vigyora pedig még szélesebbé válik a fiú nyitása felé.  
- Ö... rendben. - Sután bólintok, barna hajam arcom elé hullik. Liam segítő kezét megfogva átlépek a zongora padon, leülök a kanapéra, míg Niall elé húz egy széket és átadja az én ölembe. Megpróbálok a lehető legidegenszerűbben tartani a könnyű hangszert, hogy még véletlenül se tűnjön az engem mustráló, szám szerint öt szempárnak a gyakorlatias mozdulatok. 
- Ezt fogd le ezzel az ujjaddal, a másikat meg itt. - Kezével óvatosan eligazítja az enyémet a húroknál, én pedig játszva a naiv és értetlent, igyekszem nem pontosan úgy elhelyezni, ahogy amúgy azt kell. Niall ismét arrébb tolja az ujjbegyeimet, hogy immár rendben és biztosan tudjam tartani az adott helyen, meleg kezeinek fogására azonban hatalmas önuralmat kell kifejtenem saját magam és reakcióm miatt, amiért sajnos nem tehetek. Egyszerűen ösztönből húzódnék el a közelségtől, óckodok bármi nemű érintéstől. Így is sok időbe telt az nekem, hogy újra képes legyek fogadni az öleléseket. Nem tudok biztonságban lenni, mint régen, ennyi ismeretség nem volt képes arra se Niall-nél, se a többi fiúnál, hogy megszokjam még a lényüket. 
- Egész ügyes vagy ahhoz képest, hogy még nem gitároztál. - Liam mondatára feleszmélek, figyelmem a kezeimre siklik, amik az én tudatomon kívül, automatikusan kezdtek el játszani az akkordok palettáján. Zavartan és direkt rontom el a következő pengetés, szám szélét tettetett csüggedtséggel húzom el, gyorsan visszazökkentve magamat a szerepembe. Tekintetem hirtelen találkozik össze azzal a borostyán színű íriszekkel, kiknek gazdájának arca érzelemmentesen tárul elém. Bennem reked a levegő; sehogy se tetszik nekem ez az átható nézése. 
- Erre most nem tudok mit mondani... - fordítom el a fejemet Liam felé makacsul. - Izé... - keresem a szavakat -, azt hiszem ezt bóknak veszem, szóval köszi. - Mosolyomat nem csak az újra a mellém ülő Payne fiú, de a többiek is viszonozzák - Zaynen kívül. Fejemet kissé előrebiccentem, a közelről jövő pillantásokat arcom diszkrét eltakarásával kompenzálom.
- Mesélj magadról - szólít meg hirtelen Malik, megdöbbenve kapom rá vissza a tekintetemet. Kihívó pillantását nem tudom hova besorolni, homlokom ráncba ugrik, számat eltátom a letaglózottságomban. 
Mintha még érezném is, ahogy egyre fojtogatná a nyakamat az a bizonyos lebukás veszélye. 
- Mármint... szóval ne vedd tolakodásnak vagy értsd félre a szándékainkat, de nekünk is egyszerűbb lenne úgy írni egy dalt, ha ismerünk - magyarázza kedvesen Liam. A hideg futkos a hátamon a gondolattól, hogy most egy kiselőadást kéne adnom. Hmm... milyen címet adjunk ennek? "Fatima Fantom hazug-önéletrajza" írta Linette Leroy és a menedzsment. 
- Bár azt is megértjük, ha nem szeretnéd - szabadkozik Harry, karjával hevesen kíséri mondókáját, amit egy fáradt mosollyal reagálok. Végignézek a kis társaságukon, és valami olyat veszek észre magamon, amit nem hittem volna, hogy fogok: megenyhülök. Nem a szerepem miatt nem akarom őket fárasztani flegma visszaszólogatásaimmal, hanem mert amúgy nem érzek erre késztetést. Megijedek saját felismerésemtől, megijedek attól, hogy egy év után újra inkább választanám az igazságot, mintsem a hazugságot. De... de mégse... még nem annyira, hogy így is tegyek. Bár már megvan rá a hajlam, képtelen vagyok elárulnom azt, hogy ki vagyok. Még nem érzem a bizalmat feléjük, hiába is azt igen, hogy ők már kezdenek felém bizalommal fordulni: két napnyi összezártság nekik elég volt ehhez. De vajon nekem mennyi időbe telik?
- Nem tudok mit mondani magamról - felelek nem valami határozottan, ajkamat rágva állok fel a kanapéról és sétálok újra a zongorához. Ujjaimat végigsimítom a fekete, fénylő felületén, érzem magamon a már-már égető, kíváncsi pillantásaikat. - Fatima Fantom, 19 éves, zongorán játszok, nincs testvérem, kiskorom óta éneklek és balettozok. Egy éves voltam, mikor a szülőhelyemről elköltöztünk abba az országba, ahol mai napig is élek. Innen az akcentus - nyelek egyet, háttal állva könnyebb nekik hazudni, bár magam sem értem, hogy miért esne nehezemre, ha mindezeket szemtől-szembe darálnám el nekik. - Szeretem a művészeteket, a reneszánsz korát, vegetáriánus vagyok és bár semmi bajom az állatoktól, nem szívesen megyek a közelükbe - hadarom tovább, bár itt muszáj egy kicsit megállnom. Mint mindig - ha erre a részre kerül a sor a monológomba -, most is muszáj egy grimaszt vágnom. Azért kellett kitalálni azt, hogy nem szeretem az állatokat, mert a titokzatosságom és a hűvösségem miatt az élőlények tartózkodnak tőlem. Mit is mondjak erre... emberi logika?! Menedzsmentem logikája? 
- És a szerencse számod a tizenhárom? - rötyög fel Louis elviccelve ezt a sok fantomhoz illő dolgot, nem nézek hátra, de a hangok alapján kivehetem, hogy kapott ezért a megnyilvánulásárt két tarkón csapást. Keserűen elmosolygok, fekete apró virággal díszített ruhám szegélyét babrálom, magassarkúmban hintázva elgondolkozok azon, hogy mennyire maradt-e ugyanaz az a személy Fatima, mint berobbanása előtt. Bár valahol mélyen nem is igazán érdekel, hogy a médiának hogy alakítgatják ki az imidzsemet, egyedül az számít, hogy a dalaim arról szóljanak, amik nekem fontosak. 
- Nem a tizenhárom a kedvenc számom... babonás vagyok - fordulok meg lassan, s lusta vigyor terül szét arcomon, amit - és a válaszomat is gondolom én - nevetve fogadnak az immár kanapén ülők. Még Zayn is elnyom egy kisebb mosolyt, szája szegletében sehogy se tudja elbujtatni annak felfelé görbülését, ám egy valami továbbra is zavaró tényezőként ott maradt: az az átható nézése, mellyel szinte úgy érzem, mintha a vesémig lelátna. Nem... határozottan nem tetszik ez nekem. Olyan kétkedő, vagy inkább olyan óvatos, karom libabőrös lesz ettől a tekintettől. Elmémből kisebb fejrázással próbálom kiűzni szemeit, helyette inkább a többi négyre koncentrálok, s somolyogva megvonom a vállaimat, hogy ezzel lezártnak tekintsem az eddigi témát. 
- Kétlem, hogy ezek után gazdagabbak lettetek volna, vagy legalább is nem annyira, hogy megszálljon titeket az ihlet, de csak ennyivel tudok szolgálni. - Elhúzom a számat, míg a srácok csak legyintenek, és kitől hálás biccentést kapok, kitől pedig egy jelentőségteljes szemöldökfelvonás. Na, vajon kit is takarhat az utóbbi?
Kivételes alkalom - kivételes ezalatt a két nap alatt -, hogy a hangszerszoba némaságba burkolózik. Már-már kísérteties, mintha senki se merné megszakítani, átszakítani ezt a láthatatlan burkot, mit a csend hozott magával. Fura érzés kerít maga alá, mint egy meghatározó pillanat. Vagy akár egy vihar előtti csend... 
It's been a really, really messed up week, Seven days of torture, seven days of bitter... - Hangosan törik össze a nyugodt légkör, a telefonom csengőhangja kíméletlenül zengi be az egész helyiséget. Testek rezzennek össze a hirtelen ért hangváltozás miatt, s sokáig nem is tudom beazonosítani a számot és magát, hogy mit is jelent ha ez a dal szólal meg.
- Jesszusom! - sikkantok fel aprót, újabb ijedségre való okot ezáltal a körülöttem lévőknek. Majd ugyanilyen hirtelen pördülök meg a hangforrás kutatása után.
Két telefonom van, az egyik a "Fatimás" a másik pedig a személyes. És most a személyes csörög. Az, amit csak nagyon kevesen ismernek. Az, ami csak nagy ritkán szólal meg - egyrészt, mert nincs sok ismerősöm, akivel beszélőviszonyt ápolnék, másrészt mert ezt inkább vészhelyzet esetén tárcsázzák meg az adott hívó. Mialatt táskámba őrült módjára kapirgálok, fejemben végig megyek az eshetőségeken: Andy, vagy Apa és Anya...
Fájdalmasan beleharapok az ajkamba. Levegőt is elfelejtek venni, újabb kisebb sikoly hagyja el számat a sikerélménynek hála: kezeim közé végre a csörgő mobil kerül. Szívem hevesebben dobog a kelleténél, a képernyőn Anya neve villog.
- Ezt fel kell vennem! - morranok fel, magam sem értem miért ennyire durván, ám választ nem várva rontok ki a kétszárnyas ajtón, nem törődve azzal, hogy milyen robajt keltetek ezzel. Tekintetem ide-oda cikázik, míg végül a szemben lévő szobába futok, ujjamat végigfuttatom a kijelzőn, ezáltal fogadom a hívást. S míg felkapcsolom a villanyt, és a hatalmas ablakból elém tárul az ötödik emeletről London belvárosa, hallgatom a túlsó oldalon az egyenletes szuszogást.
Már a legrosszabb fordul meg a fejemben.
- Anya? - szólalok bele félve, válaszul egy megkönnyebbült sóhaj szakad ki belőle. Belőlem azonban sehogy se akar kiszökni a bent rekedt levegő, egyre fojtogatóbb és fojtogatóbb a tudatlanság keserű íze. És a tanácstalanság.
- Oh, kicsim! - meghallom csilingelő hangját, mely még a szomszéd hangszer szobából átszűrődő zörgő zajokból is képes kitűnni. Egyszerre melengeti meg szívemet megszólítása, és egyszerre szorítja össze mellkasomat a félelem és a pesszimizmus gonosz lénye.
- Mi a baj? - kérdezem rögtön. - Mond, hogy nincs semmi baj! - szinte gyermeki fohászkodással kérem Édesanyámat eképpen.
Néma csend. Vészjósló néma csend, lábaim megremegnek, félő, hogy feladják a szolgálatot.
- Hiányzol, Liny - suttogja bele, szempilláim megrebegnek pillanatnyi megtört hangszínét felfedezve, amit egy torokköszörüléssel palástol. - Régen beszéltünk, és csak hiányoztál. Mesélj, minden rendben veled? Aggódom érted...
- Értem? - pislogok nagyokat, hiába vagyok tisztában azzal, hogy ezt sajnos most nem láthatja. - Hisz én mindig jól vagyok, Te is tudod - nevetek fel, bármiféle öröm nélkül, majd hirtelen hallgatok el. - Te... te jól vagy?
- Jól - mondja szórakozottan, szerény mosolyt csalva arcomra -, csak még mindig köhögök, és néha úgy érzem, felesleges volt eltávolodnunk Londontól, ezáltal tőled is.
- Anya! - dorgálom le azonnal. - Az orvosok ezt javasolták, ráadásul lásd be: London túl szmogos a te tüdődnek, Észak-London friss levegője mindjárt csak másabb, mint itt. "Jótékony hatású" - idézem kiparodizálva Anyu kezelőorvosát, mellyel előcsalogathatom dallamos nevetését, muszáj lehunynom szemhéjamat, hogy kiélvezzem ezt a szimfóniát.
-  Sok dolga van Fatimának? - kérdez rá hirtelen, szemeim kipattannak és zavart arckifejezéssel nehezedek rá az ablak párkányára. Automatikusan kezdem el piszkálni álarcom szélét; mit is mondhatnék?
- Most nincs annyira - füllentem, lélegzetvisszafojtva várom Anya reakcióját.
- Linette! Nekem nem tudsz hazudni. Egy világnak lehet, hogy igen, de nekem nem. - Lelki szemeim előtt  szinte látom, amint megcsóválja a fejét, így valószínűleg a most is a hosszú, göndör lófarokba kötött haja megcsapja szép arcát, és intőül a csinosan kikerekedett csípőjére vágja a kezeit. Mindig is irigykedtem rá, hiszen bármiféle gyermeki elfogultság ellenére is bátran kijelenthetem, hogy márpedig az én Anyukám gyönyörű. Irigykedem a hajára, ami még az enyémnél is egészségesebb, ráadásul barna göndör, nem pedig szőke és hullámos. A magasságára, mit a nővérem szívélyesen követtett, míg én sehogy se tudtam beérni őket. Meg hát Julie azt a csokoládé hajszínt is megkapta, de ő egy hirtelen ötletéből vezérelve, még 16 évesen befestette az én hajamhoz hasonló árnyalatára. Sose értettem... Egyedül Anya zöld szemei azok, amiket megtudtam "szerezni", de azok is csak akkor, mikor hirtelen megyek át hangulatváltozáson. Gyakran mondogatják az ismerőseink azonban azt, hogy arcilag nagyon hasonlítunk. Ez az egyetlen kapaszkodóm, hisz ha feleannyira vagyok szép, mint Ő, akkor nincs mitől félnem.
Én inkább genetikailag az Apai ágat örököltem, ezért is van az, hogy mivel Andy Anyukája és az én Apukám a testvérek, így mi is Andy-vel inkább tűnünk bátynak és húgnak, mintsem unokabáty és unokahúgnak.
- Apu is jól van? - terelem a hazugság témát, mit csak egy lemondó sóhajjal nyugtáz.
- Jól, de neki is hiányzol - tudatja velem, és bár nem ez a célja, engem még inkább hatalmába kerít az a szörnyű érzés, a szörnyű beismerés, hogy elhanyagolom őket. Ez pedig a legrosszabb: hiszen nem csak magam miatt, miattuk is csinálom ezt az egész énekesi pályát.
Bár kiskoromban sose szorultunk rá anyagilag a segítségre, onnantól kezdve, hogy kiderült Anya betegsége, igencsak szűkösen sikerültünk kijönni a számlákkal, 16 éves koromtól fogva. Az elején elvből utasították el a csekkeket, miket az első albumom bevétele táplált főként, viszont ahogy telt az idő, belátták, hogy nincs más választásuk. El se tudom képzelni, hogy ez nekik mennyire fájó pont is lehet az életükben: a gyerek gondoskodik a szülőkről és nem fordítva. Igyekszem nem éreztetni velük ezt, és mindig elmondani, hogy ezeket a pénzeket jogosan érdemlik meg Ők is: Apa vette meg a dobfelszerelést mikor 10 éves voltam, Anyától kaptam az első gitáromat és fizette ki az óráimat úgy is, hogy már akkor tudtunk a betegségéről. Ha Ők nincsenek, akkor nem szeretem meg a zenét, ha Ők nincsenek, nem születik meg Fatima Fantom se.
- Holnap odautazom hozzátok! - mondom ki hangosan is túlbuzgón a legjobban vágyott gondolatomat, hangom gyermeki izgatottsággal visszhangzik vissza a fülemben. Vállamat az ablak és a fal közötti kiugró részhez döntöm, kényelmesen megállva ezáltal.
- Nem, nem szükséges. - Kihallom szavaiból, hogy mosolyog a hirtelen felélénkülő hangszínem miatt. - Neked kötelességeid vannak. És mi büszkék vagyunk rád, ugye azt tudod? - kérdezi.
- Tudom... - suttogom. Hát hogy ne tudnám? Hiszen pont ennek a tudatával vagyok képes felülkerekedni néha előtörő késztetésemet, hogy abbahagyjam és hátam mögött hagyjam ezt az egész médiavilágot. - Viszont Ti előrébb vagytok, mint a kötelességek - dacoskodom. 
- Még mindig makacs vagy - somolyog.
- Akárcsak az Anyja! - hallom meg a háttérből Apa szórakozott hangját is, s míg én nevetve fogadom megnyilvánulását, Anya méltatlankodva kezd el puffogni a - gondolom - pár méterre álló személynek.
Talán e miatt vagyok képes nem máshogyan kezelni Anyu betegségét. Hiszen nem változtatta meg, ahogy Aput sem; sose éreztette velem, velünk, hogy neki baja lenne, sose várt el tőlünk más bánásmódot. Erős nő, egész életemben az volt, mindig is az volt és az is lesz, ez pedig a legmegnyugtatóbb tény az én ingatag állapotomban. Csak ne lennének ilyen messze tőlem...
- Szeretlek Anya - suttogom lassan, néma válasz követi vallomásomat.
Egy éve nem tudom kimutatni az érzéseimet másoknak, képtelen vagyok rá, egyszerűen nem voltam képes kimondani ezt a szót, és ezt a szülőm is jól tudja. Megdöbbenésében én is osztozom, fogalmam sincs mi történhetett.
Minek köszönhetem ezt? Vagy... vagy kinek? Ki volt arra képes, hogy tegyek egy lépést a felszín felé?
- Én is szeretlek, Linette - rekedten felel, megkönnyebbülten görnyed össze a testtartásom, mit csak azután veszek észre, hogy megfeszült, miután már újra ellazult az.
- Holnap találkozunk - búcsúzom lágyan, s miután megvárom, míg Ő is elköszön, bontom a vonalat. Egyszeriben kerít hatalmába egy hátborzongató érzés, hiába is próbálok arra a részre koncentrálni, hogy kisebb fajta megkönnyebbülés járja át egész testemet az előbbi telefonbeszélgetés miatt, rosszat sejtő, vészjósló hullámok keringenek körülöttem.
Egy elnyújtott pislogás, egy ijedt és egyben gyors pördülés, majd egy lesújtott hátrahőkölés követi az előbbieket.
Egy hihetetlenül barna és egy hihetetlenül parancsoló szempárba ütközök, szinte érzem, ahogy kifut belőlem a vér is és már csak ingatag állapotban létezem az előttem két méterre való fiútól.
Az első ledöbbenésem tovaszáll, a szótlan szemkontaktus valódi okát is végre képes vagyok felfogni, ahogy az egész helyzetet, és a düh, a méreg, a felháborodás keserű kavalkádja drasztikusan ködösíti el elmém minden egyes szegletét. Szívdobogásom meglódul, úgy tűnik, mintha a vérem is felforrósodott volna, ahogy a fejem is talán már piros színben pompázik a továbbra is behatározatlan tekintetű srác előtt.
- Te képes voltál kihallgatni? - hangom hisztérikusan visszhangzik a kis szobában, mialatt ideges léptekkel szelem át azt a kevéske távolságot közte és köztem, hogy az arcába kiabálhassam megsértettségemet gondolkozás nélkül. - Ezt... ezt mégis hogy merészelted? - üvöltöm, ám közben elborzadva szembesülök rezzenéstelen képével. - Erre neked nem volt semmi jogod! - Nem csak simán amiatt vagyok kibukva, hogy Fatimaként magánéletét hallgatta ki, de... de Linette-ként is! Gyengének mutatkoztam előtte, úgy érzem, mintha egy olyan világot lepleztek volna le bennem, amit okkal rejtegettem mindenki elől. És én nem akarom, hogy  megismerjék Fatimának a múltját, a hátterét, mivel az az én múltam és a hátterem! Az enyém, Linette Leroy-é!
Újabb felismerés, újabb hangulatváltozás, egy újabb leblokkolás - heves magyarázó kézmozdulataim megállnak a levegőben, hirtelenjében uralkodik el felettem a félelem. A félelem és egyben a kétségbeesés, remegve futtatom fel rá a tekintetemet. Állkapcsa megfeszül, ám barna szemei még most is elérhetetlennek tűnnek.
- Mióta állsz itt? - sziszegem, ujjaimat kíméletlenül vájom a tenyerembe, körmöm felserkentik a bőrt, mégse érdekel a fizikai fájdalom. A lelki sokkal rosszabb: fáj arra gondolni, hogy újra esélyt adtam valakinek arra oktalanul, hogy a gyenge oldalamat kihasználva újra megsebesítsen.
- Nem hallottad?! - emelem fel a hangomat, ami határozottságom ellenére is megremeg. - Kérdeztem valamit! - kiabálom szinte az arcába, tehetetlenül kezdtem el ütlegelni mellkasát, ám karjaimon gyengeség fut végig, bármiféle erő nélkül csapódik folyamatosan öklöm testéhez. A lökéseket magabiztosan állja, tehetetlenül kerít hatalmába a tudat, hogy nem tudok semmit se tenni, a harag újabb erővel vesz le a lábamról. Eltökélten szegem fel államat felé, eltorzult arccal próbálkozom meg ismét arra, hogy fájdalmat okozhassak neki. Hisztérikus hang szökik ki a számból az erőlködés következtében, pánik uralkodik el rajtam, hogy képtelen vagyok erőteljesen mozgatni a karjaimat, túlságosan is elesettnek érzem ahhoz magamat. Végső ötletemben meglendítem a tenyeremet, a srác pedig egy hirtelen mozdulattal kapja el csuklómat, míg másik karjával az ösztönösen felemelkedő másik karomat szorítja le. A harag új szintre lép fel bennem, vonaglok a szorításában, ám Ő hajthatatlanul, higgadtan tűri. Tekintetemet erősen az övéjébe fúrom, hogy legalább lelki terrort tudjak ellene végezni. Szinte érzem, ahogy az összes ellenszenv kiáramlik belőlem, felőröl az újfajta állapot.
- Zöld a szemed - suttogja arcomhoz hajolva, s bár tényszerűen közli, mégis megdöbbenve szólal meg, ám valahogy... valahogy mégse olyan megdöbbenve. Kihasználva a megfelelő időt, elfordítom a fejemet tőle és utolsó reményként szabadítom ki magam a meglazult fogásból kézfejemet. Hogy aztán tenyerem gyorsan kezdjen közelíteni profilja felé... ám ismét gyorsabb lesz tőlem.
Fel se tudom fogni az utána történő eseményeket, pár másodperc az egész, de mindent megváltoztat. Túl hirtelen történik minden. Alkaromra egy szorítás nehezedett, megpördült körülöttem a világ; egy csattanó hang, halántékomnál éles fájdalom nyílalt.
S mialatt lesújtva támaszkodok meg mellkasánál szédülésem miatt, elkerekedett szemeim hol az Ő barna íriszeire terelődnek, hol a fejünkkel egy magasságba emelt kezére.
Zayn lerántotta rólam az álarcot...

25 megjegyzés:

  1. Drága Tyra!♥

    Ezt ezt nem teheted velem/velünk!!!:D Miért itt hagytad abba,el se hiszem és most várhatok majdnem 2 hétig az új részig.:/ Te aztán tudod,hogy mikor kell abbahagyni.:) Az idegszálaim már a tetőfokon vannak,főleg az utolsó mondattól.:) Egyszerűen annyira ledöbbentem,hogy a szavak sem találnak meg. Annyi kérdésem lenne hozzád,de egyenlőre nem igazán fogom megkapni a választ.:) Zayn reakciójára nagyon kíváncsi vagyok,de szerintem már ő sejtette a legelején. Most már a titka lelepleződött Zayn előtt.. Gondolom a fiúknak sem kell majd sok idő,hogy rájöjjenek az átverésre,de nem hiszem,hogy Zayn mondaná el a többieknek. De az is lehet,hogy nem vette észre Fatima-t és az valahogy kitud majd szabadulni Zayn karmaiból és elfut.Remélem,hogy nem ez az opciók lesz.D: Olyan kételyek között hagytál,hogy azt leírni sem tudom.. Mi lesz velem 2 héten keresztül?? :) Imádom a függővégeket!:D
    Amikor Lin az anyukájával beszélt,olyan megnyugtató volt érezni lehetett az erős családi köteléket köztük.. Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz mikor találkozni fognak majd. Biztos vagyok benne,hogy igazi családias hangulat lesz majd. Anyukája nagyon aranyos nő lehet. Apukáját még nem ismertük meg közelebbről,remélem azért lesz majd időnk arra is.

    Megértem,hogy sok tenni valód van,szóval csak kitartást szeretnék kívánni és én nagyon várlak vissza. Jó pihenést!

    xoxo Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eternal Dreamer!

      Sajnos de, muszáj! :[ Viszont azt mindig jó olvasni, hogy milyen reakciókat vált ki az írásom – igazán szívmelengető a tudat, hogy sajnálod a két hetes kimaradást.
      Kérdéseidet nyugodtan felteheted, ámbár nem biztos, hogy a válaszadással is tudok szolgálni Neked.
      Nos… ami Zayn reakcióját illeti, azt hiszem lehet, hogy csalódni fogtok: nem terveztem/akarom a tizenegyedik fejezetet ennek a végétől kezdeni. Azaz Zayn közvetlen reagálása se lesz benne. Sajnálom – ismét! :/
      Nem, ezt már nem fogom eljátszani, Linette valóban lelepleződött Zayn előtt.
      És amúgy én is imádom a függővégeket – azt hiszem ezzel nem mondok meglepőt a Számodra.
      Lin családját a következő két részben fogjátok megismerni, remélem, hogy valóban sikerülni fog azt a hangulatot átadnom Nektek, amit szeretnék. :]
      Örülök, hogy már várod, kicsit örülök, hogy már türelmetlen vagy, ugyanakkor tényleg elnézést a késés miatt! :/

      Köszönöm!

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  2. Drága Tyra!

    Ez a rész...alig jutok szavakhoz. Tetszett, ahogy Lin beszélt az anyukájával mert így jobban megismerhettük, de az hogy Zayn kihallgatta az nálam mindent vitt! Majd az is, hogy milyen jól fogadta Lin hisztérikus kirohanását :) Erre számítottam tőle, de azt nem, hogy letépi az állarcot... :O Hihetetlen fordulat, annyira kíváncsi vagyok a további fejleményekre mert ezek után indul csak be az esemény! És ennyit kell várni, ez duplán rossz, de ne aggódj mi türelmesen várunk, ne aggódj! Max ahogy twitteren is említettem megverem azokat akik emiatt elmennének xD

    U.i.: Jó tanulást, nyerd meg mindkét versenyt!

    Dodóka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dodóka!

      Alig jutsz szavakhoz? Húha! Ezt határozottan bóknak veszem! :]
      Na, igen… azt már lehetett tudni, hogy Lin nem egy könnyűesett. S mivel Zayn is eléggé egy hangulatváltozásos ember, éppen ezért könnyebb neki fogadnia az ilyen dolgokat, mint másnak – legalább is én erre törekedtem. Hogy Zayn képes arra, amire mások eddig nem: megérteni és elfogadni Linette személyiségét.
      Köszönöm a bíztatásodat! Tényleg! <3

      Puszi, Tyra W.

      Ui.: Jaj, megint köszönöm! :D Ha minden igaz, az országos versenybe eddig harmadikok vagyunk. Szóval reménykedem! :]

      Törlés
  3. Ezt nem hiszem el... ez irtóra jó lett! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  4. Szia Tyra!
    Nagyon nagyon szeretem a blogodat, és ez a rész... erre nincsenek szavak! Komolyan! Fantasztikus volt! :)
    Nagyon várom a folytatást :)
    sok puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dreamer!

      Boldog vagyok, hogy így gondolod! Köszönöm szépen, nem lehet ezért elég hálás! :]

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  5. Kedves Tyra!
    Már az első résztől kezdve nyomon követem a történeted alakulását, de bevallom, még csak most írok véleményt először... Tudom (mármint gondolom), hogy sokat jelentenek neked a megjegyzések, az "olvasói visszajelzések", szóval amiatt egy kicsi lelkiismeret furdalásom is van, hogy eddig nem írtam. Sajnálom, de végül is pipákat mindig rakosgattam, és ha jól emlékszem, mindig a tetszik négyzetébe kattintottam. :)
    Szóval, akkor most tudatnám veled, hogy imádom ezt az egész történetet! Nagyon egyedinek, ha úgy jobban tetszik akkor "újszerűnek" találom ezt az egészet. :D Sok fanctionos oldalon megfordultam már, de a legtöbbet ott is hagytam rövid időn belül, mert a legtöbbször a történet elfásult egy idő után, és mivel az íróiknak nem volt meg az az írói tehetségük, ahhoz hogy ott tartsák az olvasóikat a fogalmazási stílusukkal, amikor a történetük már válságos időket él át. Mindenesetre a te történeted nem lapul el egy rész erejéig sem, de ha meg is tenné, a te írási stílusod kárpótolná a történet hanyatlását. Tényleg nagyon jól írsz, és fogalmazol! :) Nem tudom hány éves vagy, de a te fogalmazási stílusod szerintem vetekszik egy olyan íróéval, aki már több regényt is megírt. :D
    Ez a rész pedig nekem nagyon-nagyon tetszett!! :) Még az átlagnál is jobban. És nem csak a végén a "nagy csattanó" (bár az tényleg nagy fordulat volt, bár én már gondoltam arra, hogy Lin a szeme átszíneződése miatt egyszer majd lebukik), hanem az egész rész nagyon jó volt. :D Az meg külön öröm volt, hogy nekem is a Tonight Tonight a csengőhangom! :DD
    Szóval így a végén pedig én is kívánnék neked sok sikert a versenyekhez, meg minden máshoz amiatt nincs időd írni. :D
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorka!

      Kérlek, ezért ne legyen lelkiismeret furdalásod! Valóban sokat jelentenek – kinek nem? -, viszont én azt veszem figyelembe, hogy most írtál nekem, hogy most adtál nekem egy jelet magadról, s így tudok Rólad. Szóval köszönöm! :]
      Le se tudom azt írni, hogy mennyire sokat jelentenek szavaid! Azt, hogy tehetségesnek találsz, azt, hogy egyedinek véled a történetemet, és olyannak, ami a stílusom miatt maradsz, az valami hihetetlenül jól esik számomra. Tényleg csak köszönömöt és köszönöm tudok írni!
      (Jaj, megkérdezhetem, hogy ki is lenne ez a bizonyos író? Bár kétségtelenül már így „névtelenül” is hatalmas elismerés ez nekem, hogy egy befutott íróhoz hasonlítasz, illetve hasonlítod a fogalmazási stílusomat.)
      Örülök, hogy tetszett. Örülök, hogy a zene is pont illő volt Neked. :D
      Ismét „csak” köszönöm!

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  6. Uramatyám!! Ez egyszerüen FANTASZTIKUS, ELKÉPESZTÖEN JÓ,FELFOGHATATLAN és...és...erre nincsenek szavak. Hogy tud valaki ilyent irni?! Nagyon várom a következö részt és szerintem mindenki így van ezzel. Wááá! Teljesen lesokkolódtam. Ezt a váratlan fordulatot! Eszembe se jutott volna. Bocsánatot szeretnék kérni, amiért ennél a blogodnál csak most irok elöször. Huuuuhh. Még mindig a rész hatása alatt vagyok. Ez felfoghatatlan. Na jó. Megpróbálok lenyugodni és értelmes ember módjára sok sikert kívánni a versenyedhez és biztosítani afelöl, hogy teljes mértékben megértem, hogy jövö héten nem tudsz fejezetet hozni. Még egyszer sok sikert! És köszönöm, hogy az írásaiddal megajándékozol minket. :)
    Puszi: *F

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves F!

      Még pár ilyen jelző és én itt dobok egy hátast az ültemben! Fel se tudom fogni rendesen, hogy ilyen szavakkal illeted meg a történetemet, számomra még mindig hihetetlen, ha ezt írják nekem. Ám kétségtelenül nagyon jól esnek, és nem tudom elégszer meghálálni mindezeket.
      Örömmel fogadom, hogy nem vártad, mert igyekszem arra törekedni, hogy ne legyen kiszámítható a történetben lévő lépések.
      Ó, ugyan! Mondtam már: ilyenekért ne kérjetek bocsánatot, nincs miért! Nem győzöm skandálni már, hogy nekem az számít ami most van, azaz, hogy most írtok.
      Köszönöm szépen a jókívánságodat, a dicséreteidet, magát a megjegyzésedet! Tényleg csak én köszönöm, hogy olvasol! :]

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  7. Egyetlen Tyra!

    Először is hadd kívánjak sok-sok kitartást Neked az elkövetkező időre és sok sikert a versenyre! Biztosan ügyes leszel! Azt szabad tudni, hogy ez tanulmányi vagy sport megmérettetés? :)
    A fejezetről pedig hú! Ez aztán intenzív egy rész volt annyi biztos! Az egészben legjobban talán az íve, a gondolatok egymásutánisága, az egész felépítése tetszett, mert nagyon össze volt rakva. Jó, hogy a feléhez elérve már nekiállunk a dalnak. Louis hatalmas volt! Imádtam azt, a néhány sort, amit "költött" :D Niall-lel megint közelebb került Lin, ezúttal Fatimaként - egyébként nagyon aranyos volt a srác - de éppen ezért zártam ki őt az előzőnél is, mert majd 24-énél figyelek kik kerülnek közelebb :D Erre most nem kell válaszolnod, szóval visszatérve a fejezethez, jó volt az is, hogy végre képbe kerültek a szülők. Persze őket megismerve megint csak feljöttek a régi kérdések: mi van Dillionnal, mi van Julie-val? Mikor derül ki??? De előbb-utóbb majd csak sor kerül rá.
    Viszont ami nem tetszett az a vége, nem feltétlen a megírása miatt, sőt egyáltalán nem, hanem a lány reagálása miatt. Egyszerűen úgy éreztem, hogy túlreagálta a dolgot, és jobban tette volna ha nyugodtságot tettetve elsétált volna. Elvégre is nem - vagy csak nekem nem tűnt fel - beszélt semmiről ő, ami lebuktathatta volna. Az a pofon azért már túlzás volt - ismétlem: szerintem. Persze részben megértem Linette-et, de aztán Zayn igazságvágyának inkább szurkolok :) Az utolsó előtt bekezdést többször el kellett olvasnom, hogy felfogjam, most akkor mi is van. A csattanó hangra először azt hittem, hogy ő kapott pofont, de az túl durva lett volna, aztán leesett, hogy arra vonatkozott vissza az utolsó sor, az a maszk leszedésének hangja volt - ugye? A szemeknek pedig tényleg sok szerepe van ebben a műben, mint látom, és vártam már, hogy mikor tűnik fel Zaynnek a szem mássága, miután múltkor olyan jól megfigyelte. Bár amúgy azon tűnődöm, hogy mit számít egy maszk, ha a szem- meg hajszíne is más? De azért a következő fejezet egészen biztosan mozgalmas lesz! Már alig várom, de persze megértem, hogy nem tudsz nekünk hozni.
    Szóval, hű, jó kis fejezet volt ez! Biztos vagyok benne, hogy a folytatása még ezt is felülszárnyalja az elkövetkezendő várható események miatt.

    Sokszor ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága-drága FantasyGirl!

      Köszönöm a jókívánságodat, azt hiszem szükségem is lesz most rá. :D És mindkettő tanulmányi: egy regionális történelem és egy országos irodalom – szóval a Te szavaiddal élve „Húú!. A töritől bevallom jobban tartok, hiába is már harmadjára megyek erre a versenyre. Ez sokkal nagyobb jelentőséggel bír számomra, plusz több is az anyag, kevesebb is idő van a felkészülésre, és ennél a megmérettetésnél nem szeretnék csalódást okozni egy számomra fontos embernek, ha idén nem érnék el helyezést…
      El se tudom mondani, hogy mennyire boldoggá tesz, hogy így gondolod! Ezzel a fejezettel én is teljes egészében meg vagyok elégedve, szerettem is írni, volt és olyan érzésem, hogy van mondandóm – szóval jól jött ki minden. :D
      (Arra azonban hadd keltsem fel a figyelmedet az én múltkori figyelmetlenségemre, hogy félreírtam a dátumokat – és mint a mostani bejegyzésben is próbáltam elnézést kérni a keveredésért -, de Szeptember 24-ke helyett 22-én van az, amikor az egyik személyre rájöhettek – bár már többen is rájöttek. Viszont annyit még mondanék ezzel kapcsolatban, hogy nem kifejezetten két emberi kapcsolat változása, hanem egy megemlítés miatt jöhettek rá.)
      Ígérem ki fog minden derülni. A Julie-val kapcsolatos kérdések terveim szerint a tizennegyedik fejezetben – bár pár dolog Dillionhoz is fog kapcsolódni, de nála főként úgy a tizenhetedik rész környékénél. Szóval még várnotok kellesz a teljes múltért. :D
      Kétségtelenül helyt adok a véleményednek, miszerint Linette/Fatima túlreagálta a dolgot. De csak egy kicsit belenézve a dolgok mögé… talán épp Lin az, akinek megengedett, hogy nem túl szívesen fogadja a személyes beszélgetéseinek kihallgatását, a magánszférájába való belépést. (Ráadásul, ha magamból indulok ki, hiába nekem nincsenek olyan kaliberű – sőt, jóformán semmilyen – titkaim, rejtegetni valóim mások elől, de én kifejezetten irtózom attól, ha a közelemben állnak emberek, mikor a családom egy tagjával fojtatok telefon vagy négyszemközti beszélgetést. Félre ne érts, ezzel most nem mentegetőzni, vagy magyarázkodni szeretnék Neked, hanem megosztani az én nézeteimet is. :] )
      Igen, az a maszk elszedésének a hangja volt. :D Elnézést, ha nem volt egyértelmű – sokszor esek abba a csapdába, hogy elfelejtenem azt figyelni, hogy bár lehet én megértem a saját miértjeimet, de egy külsőszemlélő/olvasó már kevésbé. Igyekszem ezt kiküszöbölni! :]
      Ami pedig a következő fejezetet illeti, azt hiszem megeshet, hogy valakiknek csalódást fog keltetni. Viszont én éppen Lin döntésével, reakciójával próbálom ezzel megmutatni Nektek az Ő valódi, megtört személyét – és nem mellesleg megismertetni Veletek a családját is egy kicsit.
      Szóval… köszönöm szépen! S csak reménykedek abban, hogy ettől függetlenül nem okozok Nektek csalódást, mert nem olyan „lépések”, történések lesznek benne, mint arra Ti számítotok.
      Még egyszer köszönöm! Mindent! <3

      Puszi, Tyra

      Törlés
  8. Ààá!!!!!*-* gyorsaaan a köviiittttt uuuu de izguloook!!!!!! Annyaira jol irsz!!! Nem birok leccuppanni a telefonomrol ahogy olvasom!!!!*-* várom már nagyon a következőt!!!!!!*-*

    - Ráhel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ráhel!

      Sajnos nem tudom hozni gyorsan a következőt, de örülök, hogy érdekel, és hogy így vélekedsz a történetemről! :]

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  9. Drága Tyra!

    El sem hiszem, hogy képes voltál itt hagyni így! Képtelen vagyok felfogni, hogy Zayn miket tesz, de mégis jól eső érzés, hogy Ő az egyetlen, aki annyira figyel Lin-re, hogy észrevesz mindent. Kétségkívül mindenkinek jól esne a figyelmesség, azonban már egy kicsit... mit kicsit, nagyon (!) túlzásba esett. Szegény Linette most aztán jól megkapta. Remélem azért Zayn megússza ép bőrrel, hiszen ismerjük Lin-t, és nem akarnék annak a helyében lenni, aki az Ő haragjával szembesül!
    Szuper rész lett, csak így tovább!:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Azy-m!

      Ó, „sajnos” be kellett valahol fejeznem ezt a fejezetet, s hát hol másol, ha nem itt? ;]
      Zayn figyelmességét azt hiszem inkább már radarszemeknek kellene nevezni – avagy zaklatásnak! :D De talán – ismétlem talán(!) – idővel végre átlendül a bizonyos holtponton és egy támasz lesz Lin életében.
      Megígérem, Zayn megússza ép bőrrel! :D
      Örülök, hogy tetszett. Köszönöm!

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  10. Kedves Tyra! Nem találok szavakat. Csodálatosan írsz :) Vár egy kis meglepetés az oldalamon :) Puszi Gigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gigi!

      Köszönöm szépen! Mindent! :]

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  11. Kedves Tyra W.!:)

    Hát.. ebben a blogodban én most írok először(és az előzőben sem emlékszem hogy írtam volna) kommentet és nem nem azért,mert most találtam rá a blogodra,mert már az elejétől is olvasom,csak úgy éreztem hogy most jött el az ideje.Mielőtt belevágnék ennek a résznek a kivesézésebé mondanék pár szót az előző blogodról is ha nem baj:):már akkor is nagy rajongója voltam az írásaidnak nagyon tetszett maga az alapötlet is mert még ilyet nem olvastam sehol sem ,hogy a 1D 6 tagból állna már akkor is volt valami"varázsa"a történetednek és mikor megtudtam hogy lesz majd új story-d majd kiugrottam a bőrömből örömömben.Na de ennek a blogodnak pedig még nagyobb rajongója lettem és itt is meg kell hogy dicsérjem magát az alapötletet egyedi és klassz..Imádom Linette és Fatima karaktarét is mintha teljesen két különböző ember lenne jó igaz hogy ezt a látszatot szeretné Linettte kelteni(és elég jól is ment neki eddig a részig)Nem tudom hogy Andy hogy jutott az eszedbe(mármint hogy ő is szereplő legyen)de nagyon jó döntés volt. Az hogy Andy Linette tesója az is egy ilyen kis plusz amitől még egyedibb az amúgy is egyedi történeted.Imádom magát az írásmódodat azt hogy egy átlagos 2 szavas tőmondatot kiszínezel és ..megtöltöd élettel,mármint olyan jól leírsz egy olyan kis semmiséget mint például , mikor Zayn lerántja Fatimáról a maszkot,hogy az hihetetlen,de ez csak egy példa a sok közül.Egy igazi író veszett el benned ,bár az el veszett egy kicsit pontatlan inkább mondanám hogy jön elő vagy már hogy az vagy,és ezt nem csak azért mondom hogy az egódat növeljem vagy valami,mert ez tényleg így van:).És ha őszinte akarok lenni akkor én azt sem bánnám ha könyv készülne a storydből.Nagyon-nagyon jó nem győzöm elégszer hangsúlyozni.Én személy szerint beleszerettem az írásodba és ne aggódj az érzés kölcsönös már megbeszéltük és hamarosan esküvő is lesz amire hivatalos vagy XDD,szóval szeretettel várunk.Na jó befejezem a hülyéskedést a lényeg az hogy
    egyszerűen k*rva jó (már elnézést hogy itt az első kommentemben is káromkodom de alig találok megfelelő szót a dicsérésre)amit csinálsz/írsz.Már alig várom hogy jöjjön a folytatás!!:)
    xoxo Kriszta
    Ui.:elnézését kérem az írónőnek hogy ennyit regéltem de én is ki akartam színezni a mondandómat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, drága Kriszta!

      Az, hogy Te majd’ kiugortál a bőrödből örömödben, nálam is kölcsönös volt, olvasva a megjegyzésedet. Sőt, még meg is kérdőjeleztem a meghozott döntésemet soraid láttán. Kaptam Tőled egy lökést, amit bár nem most, de későbbiekben hasznosítani fogom, úgyhogy nagyon szépen köszönöm, mert tényleg segített rajtam.
      Igyekszem – és mindig is igyekeztem – egyedit, valami mást kitalálni egy újabb történetkor. Egyrészt azért, mert az utóbbi időkben tény és való, hogy nagyon meglendültek a 1D fanfictionon száma, másrészt magamból kiindulva, én is inkább egy olyat olvasnék, amit eddig még nem. Így éppen ezért nagyon örülök annak, ha Te úgy gondolod, sikerült olyat csinálnom, ami különbözik a másokétól. Ez számomra a legfontosabb, és remélem, hogy a későbbiekben is így fogtok majd vélekedni – mert remélem, hogy lesz olyan, hogy „ a későbbiekben”.
      Annyit azért kijavítanálak, ha nem haragszol meg érte, hogy Andy csak unokatestvére Linette-nek. :]
      Viszont ismét csak megköszönni tudom, hogy szerinted jó döntés volt a fiú behozatala a történetbe.
      Mindezt, amiket leírtál és megemlítettél nekem, hatalmas elismerés a számomra.
      S bár valóban mindegyik jól esik, de leginkább az a rész, hogy egy író vagyok. Ugyan, ki ne örülne, ha ezt olvasná magáról? :] Boldog vagyok. Nagyon szépen köszönöm!
      És éppen ettől a sok elhalmozott bóktól érzem magam most még rosszabban, mint az elhatározásom meghozatala után. Sajnálom. Sajnálom, hogy amivel most elő fogok drukkolni egy bejegyzés keretében csalódást fog okozni Neked, és nekem is saját magam.
      Viszont muszáj. Úgy érzem muszáj, és csak remélni tudom, hogy megértitek a döntésemet, s ha úgy hozza a Sors, akkor még bízom benne, hogy „találkozunk” az idő teltével.
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm! Mindent. <3

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  12. Szia.!:)) Imádom! Fantasztikus! :) Egyszerűen k*rva jo(bocsi h így fejeztem ki magam). Nagyon jo benne minden ahogy fogalmazol sz egész egyedisége és olyan mint egy jo könyv amit nem tudok letenni csak az a baj h ez itt nem így van egyszerűen ezen jár az agyam h hű most akkor mi lesz. Nem gondoltam volna h egy blog is ennyire kiváncsivá tud tenni mint egy könyvben. Ezt még könyv formájában is eltudnám képzelni.;) szoval annyira kiváncsi vagyok h nagyon és ha nem hozol részt most a hétvégén elvonási tüneteim lesznek mert Igen Függő lettem.xddddd <3
    Lisa.

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Kedves Lisa!

      Köszönöm szépen, tényleg jól esnek szavaid. Főleg most…
      Viszont ezzel csak még inkább gyötör a lelkiismeret-furdalás, hogy cserbenhagylak Téged/Titeket. Hogy még a dicsérő szavaid ellenére is arra kell, hogy vetemedjek, hogy félbehagyjam a történetet. Nagyon sajnálom, főként, hogy már „függő lettél” – ami számomra még mindig hihetetlen, hogy valakit tényleg így érdekelné az írásom. Köszönöm! Ez ad nekem erőt, hogy talán majd egy nap tudom folytatni ezt, meg magát az írást. De nem most.
      Még egyszer köszönöm, szívből köszönöm. <3
      S sajnálom.

      Puszi, Tyra W.

      Törlés
  13. Ez a fejezet volt eddig a legjobb . Igaz kicsit le vagyok maradva , de innen úgy tűnik , hogy abbahagytad ! Remélem nem ! Nagyon kíváncsi vagyok a végére , és hogy a fiúk mit fognak szólni a titok kiderülte után !

    VálaszTörlés