2013. február 5., kedd

Körülmények


Drága, drága Olvasóim!

Nem a hatodik fejezettel érkeztem, sajnálatos módon nem. Ez a bejegyzés annak érdekében született meg, hogy előre jelezzem annak késését illetve az okát, hogy Ti is tisztában legyetek ezzel - nincs sok időm, de ha most nem, akkor vagy öt napig életjelet se fogtok kapni tőlem. 
A rész még hiányos, nem szívesen tenném fel, a vége még nincs készen, viszont nem tudom befejezni... még nem!
Nem akartam a körülményeket tisztázni Veletek, csak akkor ha már nagyon muszáj, és most jött el a muszáj ideje; nem akarok senkit se cserbenhagyni, főként becsapni azzal, hogy én - eddig - mindig csütörtökre ígértem a friss fejezetet és a szavamat szegném most ezáltal. Megfogadtam, hogy ezen a blogon sokkal jobban nyitni fogok az Olvasóim felé - felétek -, így itt is elmondom, hogy ha úgy gondoljátok, Ti is bátran forduljatok hozzám, bármiről is legyen szó én szívesen meghallgatlak Titeket! 
Szó mi szó, holnap és holnapután kezelésem lesz, ami kérdéses ideig is eltarthat és fogalmam sincs, hogy mennyit vesz ki belőlem, pontosabban az energiáimból. Ne ijedjetek meg nem súlyos, mint az elsőre hallatszik. Kiderült, hogy szervezetem a kelleténél több dologra reagál nem a helyes módon, és ennek fejében kellenek ezek a kezelések. A részletek nem érdemes, de tényleg nem kell félteni. Nem komoly, nem lesz bajom! ;]
Bevallom Nektek.... azért hát egy kicsit félek az elkövetkezendő napoktól, viszont csak az ismeretlentől, bizonyára nem lesz olyan hátborzongató, mint amennyire az én elmém fura képzeleteit levetíti nekem. Talán csak az a gondom, hogy egyedül kell mennem... :[ Na mindegy! :D 
Szóval még egyszer nyomatékosítanom, nem kell megijedni - ha egyáltalán valaki megijedt volna(...) -, nincs baj! Nem győzködni próbállak Titeket, de tényleg nem kell félteni. Csak én vagyok egy beszari alak és most fogalmam sincs, hogy mit hablatyolok össze-vissza... :D 
Szóval ezek lennének a körülmények, és ezzel a tudatotokban kérem az elnézéseteket az eltűnésem miatt. 

Puszillak Titeket, köszönöm előre is a megértéseteket!

Tyra W. 

4 megjegyzés:

  1. Szia Tyra!

    Sajnálom, hogy kezelésre kell menned, remélem tényleg nem komoly! Alergiás vagy valamire, vagy mi? Én tejérzékeny vagyok és több dologra is allergiás a bőrőm... :I Szóval ha ez a bajod nagyon is megtudlak érten!
    Minnél hamarabb gyógyulj meg!

    Dodó

    VálaszTörlés
  2. Szia:))
    Sajnálom hogy egy ideig nem lesz rész de megértjük ne félj s gyógyulj meg:))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tyra!

    Köszönöm,hogy értesítettél minket,hogy nem lesz új rész..:)Nagyon aranyos vagy..:) Igaz már nagyon várom,de bírok még várni..:) Igazából nem tudom,miért de aggódok miattad,szóval vigyázz magadra és gyógyulj meg és gyere vissza újult erővel!:)

    xoxo :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Tyra!
    Remélem, tényleg nincs semmi komoly bajod! Kedves tőled, hogy szóltál előre a rész miatt. Szorítok érted, gyógyulj meg mielőbb!
    Puszi,Meme

    VálaszTörlés