2012. december 18., kedd

First of all

Üdvözletem! <3


A régi és az új olvasóimat együttesen köszöntöm!
Nos, ez a nap is eljött, mikor is megnyitom a blogom kapuit. Mondhatni veterán vagyok már itt, hiszen ez lesz a második fanfiction-om, s csak remélni tudom, hogy legalább akkora sikere lesz ennek, mint az elsőnek is volt.
Igyekszem egy hangulatos oldalt, illetve történetet összehozni a következő hónapok alatt.
A fejezet gyakorisága terveim szerint heti lesz, bár sajnos a "régiek" tudják, hogy előfordulhat késés is nálam. De azt hiszem, így a suli mellett másoknál is megeshet ez, ám ettől függetlenül most próbálom kevesebb elmaradást felhalmozni.
Ezt a történetet most kicsit másképpen akarom felépíteni, s bár a szemszög szintén E/1-ben fog íródni, mégse olyannak tervezem, mint az előző blogomnál. Személyesebbé akarom az egészet, és kevesebb lírikus részt beletenni, és inkább a történet cselekményeire koncentrálni - de persze ez nem azt jelenti, hogy hiány lenne az érzelmekből.
Egy fejezet terjedelmét is - terveim szerint - rövidebbre szándékozom csökkenteni, ám ez se áll biztos lábakon, hiszen ismerve magamat, gyakran szabadul el fantáziám. Nos, azt hiszem ennyi amit egyelőre tudni kell.

Ha netalán valakit érdekelne az előző blogom, az ITT találhatja meg.
A prológus két nap múlva érkezik, addig pedig reménykedek valamiféle visszajelzésnek.

Hát... akkor hivatalosan is megnyitottunk! <3

Puszi, Tyra W.

Transparent_1d_large
Egy kérés: Aki gyorsan és viszonylag ügyesen tud képeket szerkeszteni, az légyszíves jelezze ezt nekem valahol! Előre is köszönöm! 

2 megjegyzés:

  1. Szia drága!

    Hát, hogyan is kezdjem? Ismered azt az érzést, amikor valami csodálatosat vársz, amitől a földre kerülsz, és nem azt kapod... nem, nem rosszat, csak egyszerűen mást. Abból, amit el-elejtettél erről a blogodról, másra gondoltam, és mikor elolvastam ennek a tartalmát, hirtelen a Hannah Montana jutott eszembe (csak a filmet láttam, úgyhogy nem igen tudom megállapítani, mennyire van alapja a hasonlóságnak). Remélem, hogy magukat a fejezeteket olvasva el fog múlni ez az érzés, és nem lesz Hannah Montana-érzésem, mert azt nagyon sajnálnám. Arra pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy a cím milyen szerepet fog kapni a történetben, mert egyelőre erre nem jöttem rá - egyébként az a fordítás nekem kicsit sántít :S Lin meg... hát érdekes egy lány lehet, ha a zene mellett még arra is van ideje, hogy szórakozzon szegény srácokkal. Sikerült felkeltened az érdeklődésemet, hogy mégis mi veszi rá erre, és hogy mit hozol ki ebből az ötletből. És remélem, hogy a hozzáállásom ehhez a történethez is exponenciálisan fog pozitív irányba nőni :D
    Várom a prológust! <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FantasyGirl!

      Ismerem az érzést, és szerintem más is lesz, mint amilyennel az utóbbi időkben dolgoztam. Mert lehet, hogy úgymond "visszaesésnek" fog tűnni ez a történet az előző blogomnál található lírikusabb fejezetekhez képest, de remélem, hogy ettől függetlenül olvasható lesz. És egyáltalán nem szándékozom felhagyni a komolyabb írással, de úgy érzem, hogy most nekem kell egy ilyen is, hogy kikapcsolódjak. Hogy megpihenjek.
      Most igazán meglepődtem, mert még csak egy pillanatra se merült fel bennem az, hogy a Hannah Montana-ra hasonlítson ez az egész, meg eleve az ő története se. Bevallom, nem is nagyon ismerem, nem is néztem a filmjét, de valóban nem erre szeretnék törekedni. Ám ha már felhoztad, elgondolkoztam rajta és csupán annyi egyezés lesz benne, hogy a főszereplőnőnek két élete van, de az ok igazából más. A cím majd értelmet nyer, ahogy a dal fontossága is a későbbiekben, a fordításról nem tudok mit mondani. Magamtól nem mertem volna belevágni, így maradt az, amit az interneten találtam.
      Lin nem, nem fog szórakozni a fiúkkal. :D
      Annyit azért még elmondanék, hogy az egész történetet 20 fejezet környékére tervezem, szóval ennek tudatában lásd az egészet... :]
      Köszönöm, hogy írtál, és igen... elgondolkoztattál, mert nem szeretném, ha csalódást okoznék - főként Neked -, és így most még inkább elkezdek ötletelni. Hogy ne legyen olyan érzeted, mintha nem tartana sehova az egész. ;]

      Puszi, Tyra W.

      Törlés